23 december

Hej alla.
Fan vad jag har stressat rundor idag.

För var det städning. Fatta fint det är här nu. Skinande rent och inte ett dammkorn någostans. Mm, visst. Jag försökte i alla fall ;p
Någon timme och många arga tankar senare fick jag skjuts av mamma ner i stan. Var tvungen att köpa de sista julklapparna. Jag har nog aldrig varit så här sent ute förut. Men nu är i alla fall allt köpt och fixat.
Och som om inte det var nog så hade ju inte jag och mamma handlat än.  Så vi fick köra upp till Ica Maxi där vi spenderade över en timme på att leta efter knäckformar, bli arga för att de inte hade en grej jag skulle ha till håret, och slåtts för att få fram den sista backen med julmust som naturligtvis stod bakom och under alla andra läskbackar.

Nu har jag dessutom hunnit med att slå in alla julklappar och så. Så nu är det bara knäckbakning kvar. Men det ska bli mysigt. Eller ah, vi ska klä granen sen också. Men det tar vi när pappa kommer hem senare ikväll vid åtta tiden.


Såhär fin blev min fönsterkarm efter att
jag julpyntat den.
När jag var liten så lekte jag alltid med den
kyrkan. Att alla tomtarna och änglarna bodde
där och så ... haha ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0