Gääsp

Eftersom det bara blev ca två timmars sömn i natt känner jag att jag inte direkt är på topp ikväll. Ni kan ju tänka er själva hur många Sex and the City avsnitt som jag har kollat på under kvällen. M, jusst det. Seriöst många. Men med tanke på att jag somnade under vartenda avsnitt så får jag ändå se om dem ... haha ;p
Men jag klagar inte.

Men nu är det bäst att jag kryper i säng. Ska vara i Helsingborg vid ett tiden i morgon och innan dess ska jag hinna med en fika med Simon och Hampus. Mysigt, mysigt =)
Känns som att mina ögon håller på att falla ihop av trötthet nu.
Så godnatt på er.
Hörs i morgon bitti, puss!


En gammal bild. Men jag tycker om den.
Så låt oss kalla den en favorit i repris ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0