Glögg och tevespel =)

Sådär. Nu har jag precis kommit hem från glöggfesten. Haha. Mycket trevligt.
Jag fick lära mig att spela tevespel. Jag har nästan aldrig spelat tevespel under de 14, snart 15 åren jag levt. Synd. Det är ju skitkul. Hihi.
jag var någon lite sköldpadda som körde omkring i en barnvagn på en rymdväg. Jag växlade mellan att komma tvåa och sist. Hm, stadigt och fint.


Här är jag i min stora mysa vinterjacka
och i min ännu mysigare halsduk ;p

Nu ska jag snart bege mig ut och äta middag. Tror det bli Casa Mia. Italienskt, yummie ;)
Vi hörs senare när jag kommer hem. Jag känner att det är dags för lite klädtips, inte sant?
Puss på er!

Dagens outfit:

 Jeanskjol från H&M
T-shirt från Gina Tricot
Halsduk som jag inte minns vart jag köpt
Tights från Shock
Benvärmare från Lindex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0