God jul!

God jul alla!

Har ni en bra julafton än så länge?
Min dag började med våffelfrukost med mamma och pappa. Mysigt.
Sen börjde jag göra mig i ordning och sådär i lugn och ro, men precis då får jag ett sms från Felicia som ville ha sällskap ner på stan för att handla en julklapp till sin bror. Självklart hängde jag med.
Efter att julklappen var fixad, väldigt fantasifull måste jag säga, två marabou choklad, stack vi hem till Felicia för att byta julklappar. Av Felicia fick jag en rosa mascara från Make up store. Den var skitcool. Felicia fick ett par fluffiga, supergulliga morgonskor av mig, hon gillar såna mysgrejer och en trioögonskugga. Hon blev skitglad verklige. Det verkade så i alla fall. Om inte så är hon en jävel på skådespeleri ;)

Släkte kom för en ungefär en timme sen och nu har vi precis kollat Kalle Anka. Helt sjukt egentligen. Hur kan man sitta och glo på ett gäng tecknade, dåligt översatta och dubbade filmsnuttar som inte ens är särskilt bra, helt frivilligt?
Fast det är ändå helt otänkbart att inte göra det. Ingen jul utan Kalle.

Nej, nu ska jag faktiskt gå ner och göra släkten glad med mitt sällskap.
Puss, och hoppas ni får en jättebra julafon!

Kommentarer
Postat av: Julia

omg, exakt så tänkte jag med x)

Det är igentligen skit =)

men man måste ju titta på det, precis som du säger...ingen Jul utan Kalle .. (:

God Jul <3

2008-12-25 @ 00:45:29
URL: http://juliasjoland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0