Godmorgon =)

Hej.
Nu har det blivit ganska många sena morgnar här tycker jag. Får börja gå upp lite tidigare. Det är faktiskt ganska skönt att gå upp vid tio-tiden. Inte för tidigt och inte heller för sent. Okej, det är skönt att sova länge också. Men inte alltid.

Nu har jag i alla fall precis gjort mig i ordning och snart bär det av till stan med Felicia. Har inte direkt någonting att köpa men det kan väl vara kul att kolla rean ändå. Även om den är sjukt överskattad. Det är ju bara en massa saker som inte blev sålt förra sässongen. Men det är klart, om det är något man tänkt köpa hela hösten så kan det ju vara kul om man hittar det till ett lägre pris. Men nu kände jag att mina tankar flög iväg från ämnet som faktiskt var min dag.
Men kanske att shoppingrundan innebär en fika på Espresso House. Eller nej, den gör med största säkerthet det. Och då är jag ju inte den som tackar nej ;p

Nu måste jag leta reda på mina benvärmare och pälsväst. Så får ni dagens outfit sen.
Ha en jättebra dag, Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0