Hemma igen

Så, nu är jag hemma igen från Helsingborg, Hittade faktiskt en del snygga grejer på Gina Tricot, bland annat en svart klänning. Men jag köpte tyvär inte dem, för kön var enorm. Jag skojar inte när jag säger att den räckte två varv runt butiken...
Men jag gråter inte för det eftersom jag ska in till Helsinborg i morgon igen så jag köper det då. Ska sova hos Olivia i morgon så vi träffas i stan först. Det ska för övrigt bli skitmysigt, har inte sovit hos henne på evigheter känns det som... Och Susanna ska också sova där. Det var verkligen längesen vi hade en sån kväll ihop alla tre ;)

Nej, nu känner jag att en toast och lite Sex and The City skulle sita fint.
Vi hörs sen, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0