Hos Olivia =)

Hej!

Nu sitter jag här i Olivias säng och bloggar. Och jag tänker börja med att säga förlåt för den dåliga uppdateringen.

Dagen började med en fika med Simon och Hampus på Espresso House. Hm. nu förstår jag vad Lisa menar med hur skakig man blir av att dricka kaffe på tom mage... Efter en snabb fika fick jag skjuts till Helsingborg av pappa. Där träffade jag Olivia som höll på att svimma av hunger. Så det var bara att släpa iväg henne till McDonalds...som vanligt.
Träffade även några av Olivias vänner som vi snackade lite med =)

Nu ikväll har jag och Olivia ätit en romantisk middag med levande ljus och allt. Hihi ;p
Kyckling och potatisgrattäng blev det. Supergott, Olivia är jätteduktig på att laga mat.
Nu har Susanna precis kommit hit och nu sitter de två på golvet och lyssnar på barnvisor... Jag känner ganska starkt för att göra de sällskap. Jaa, vi är ganska speciella ...men kul har vi ;)

Nej, nu ska jag ägna mig åt min vänner och lämna datorn ifred.
Vi hörs i morgon, puss!


Kommentarer
Postat av: Olivia

Hahahahha awww :)

2008-12-29 @ 20:56:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0