Lördag ... tror jag?

Hm, för det är väl lördag idag? Eller?
Man tappar ju helt kollen på veckodagarna när man har lov. Det spelar liksom ingen roll om det är tisdag eller lördag... Det är samma chillade stämning ändå. Sköööönt, ska jag be att få tala om ;p

Idag bär det av till Helsinborg. Tänkte kolla lite om jag hittar något snyggt. Känner för att köpa något. Och jag vet, jag vet. Man ska inte köpa för köpandets skull ... bla bla bla. Kan man inte bara skita i den tråkiga reglen för idag. För jag känner verkligen för att köpa något nytt, och det är en sån bra känsla. Att jag dessutom har råd att köpa något är en ännu bättre känsla... ;p

Efter det så känner jag att det är läge för en eftermiddag med Sex and the city...Efter två timmars sömn är man rätt trött kan jag tala om. Kollade på några avsnitt igår innan jag gick och la mig, och jag säger bara, jag tror bestämt att vi har en konkurrent till Desperate Housewives om förstaplatsen...
Och är det bra!

Nej nu ska jag ringa och väcka Olivia så kan hon få äran att göra mig sällskap i Helsingborg idag.
Vi hörs sen, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0