Nyår!

Äntligen nyår. Min favortidag på året för fan!

Förlåt för en extremt dåliga uppdatering de senaste dagarna. I måndags vaknade vi rätt sent hemma hos Olivia, så vi fick skynda oss att fixa till oss och sådär. Sen bar det av till Väla. Där träffade vi Olivia och Susannas kompisar igen. Hade en väldigt rolig dag plus att jag hittade nätstrumpor som jag kanske ska ha ikväll över ett par rosa tights. Men jag får se om det blir det eller vanliga svarta ;p

Igår kom Lisa hit för att fota mig. Jag älskar att bli fotad och hon älskar att fota..Perfect match?
I alla fall, så började hon med att sminka mig helt galet. Jag vågade knappt visa mig ute men det blev skitcoolt på bild.
Efter att Lisa gått hjälpte jag min familj och grannarna att fixa med allt inför idag (min familj ska ha fest ihop med grannarna). På kvällen kom Hampus. Fast sen frammåt tolvtiden höll jag på att somna haha. Var så jävla trött ;p



Den här bilden är min favorit från igår. Dock är den inte redigerad eller något.
Men jag tycker den är fin som den är =)
Tagen av
Lisa Hendess

Nu tänkte jag och mamma vara snälla och köra och hämta Olivia i Helsingborg så hon slipper ta tåget.
Vi hörs sen, så får ni se klänning och smink och allt.
Puss!

Kommentarer
Postat av: hanna

herregud va snyggt sminkat ! :O

2009-05-20 @ 16:37:27
URL: http://hannalindsgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0