Tårar, tårar

Jusst det. Tårar. Det blev inget Espresso House. Det fanns inte ett enda bord ledigt...Jag tycker jag borde ha ett eget bord där. Jag menar, jag är ju ändå stamkund ;p
Så jag och Felicia fick gå till Grafitti i stället. Jag gillar inte Grafitti riktigt. Eller asså, där är helt okej men det kan verkligen inte mäta sig med Espresso House. Där är inte alls samma mysiga stämning. Och kladdkakan är alldeles för kladdig, smakar precis som chokladpudding. Fast deras bakade potatis är jättegod.
Men nej, Grafitti är ett ställe dit man går och äter och sen går hem igen. Man kan verkligen inte sitta där och snacka och mysa i flera timmar som på Espresso House.
Jag älskar Espresso House.

Just i detta nu sitter jag i mitt rum med ett glas cider och bloggar. Jag älskar verkligen min blogg också, och alla ni läsare. Ett stort tackt till er för att ni läser och uppskattar min blogg.

Nu ska jag snart iväg på glöggparty hos vänner till familjen.
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Julia

Puss! ;*

2008-12-26 @ 16:46:05
URL: http://juliasjoland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0