2009 =)

Jaha, så var det 2009. Känner ni någon skillnad? Det gör bannemig jag. Det bara bubblar i hela mig och jag känner jättehöga förväntningar på detta året.
Skojar bara. Känns inte ett skit annorlunda ;p

Hade ni en bra nyårsafton igår då?
Min var superlyckad. Jag och Olivia hade skitkul ;)
Vi somnade klockan halv sex. Jag vaknade för ungefär tjugo minuter sen och satte mig då vid datorn. Just nu ser det ut som att Olivia har börjat vakna till liv här bredvid mig. Idag tror jag att det blir en vända till Espresso House och en massa mys där innan Olivia åker hem till Helsingborg igen.
Men nu ska jag försöka fixa till mig lite. Ser ut som ...ja, jag vet inte vad.
Vi hörs sen, ska försöka lägga in lite bilder då med,
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0