Bloggpaus

Känner att jag tappar inspiration till bloggen mer och mer för varje dag som går. Det går segare och segare att skriva och det blir liksom aldrig riktigt bra. Jusst nu känns det som att en paus från bloggen skulle sitta fint. Och det är inte så nu att bara för att det går segt att skriva en dag så tar jag bloggpaus, utan jag har kännt såhär i någon månad nu.
Jag tycker om att blogga. Det gör jag, annars hade jag aldrig hållit fast vid det. Men det behövs inspiration för att göra en intressant och läsvärd blogg. Och jusst nu känns det inte som att det här är särskilt inressant eller läsvärt.

Funderar på att sluta blogga. Men det tar emot. Just för att jag tycker så mycket om det. Därför tar jag nu en bloggpaus, vet dock inte riktigt hur länge. Det kan bli en vecka eller en månad. Time will tell.
Nu var det inte meningen att det här skulle bli ett jättedeppigt inlägg, utan vad jag ville ha sagt var att jag tar en paus från det här för att hitta inspirationen till att göra en bättre blogg!

Det skulle vara jättesnällt om ni ville lämna en liten kommentar här med vad ni skulle vilja läsa mer om i bloggen. Skulle jag verkligen uppskatta!
Men ni får ha det så bra. Och jag är övertygad om att vi snart hörs igen.
Puss!

Kommentarer
Postat av: Wilma- stellas kusin

Inte sluta blogga. du skriver ju så bra :)

2009-01-06 @ 18:17:23
Postat av: Julia (:

Jag har också kännt exakt så.

Men jag kan bara inte sluta, för det är så kul att blogga. (:

Jag skulle vilja läsa om det jag läste på din blogg i "början" & då menar jag, när jag började läsa din blogg. men när det var vet jag inte ;s

Men jag har alltid gillat din blogg, för du är så bra på att skriva. När jag skriver så blir det inte alls lika bra. Skriv så som du skrev för nån månad sen? :))

det gillade jag! =)

speciellt då när du var i Barcelona, jaah det var typ då jag började läsa din blogg! :)

Ha det bäst.

ps; hade blivit glad om du hade läst/komenterat min blogg också ;) <333

hehe, kraam! =)

2009-01-06 @ 18:26:17
URL: http://juliasjoland.blogg.se/
Postat av: ulle

jag läser din blogg dagligen hanna! även om jag kanske inte kommenterar så ofta, förlåt för det! :P<3 men, din blogg är verkligen jättebra!



hmm, vad jag skulle vilja läsa mer om i din blogg vet jag inte. men, jag älskar verkligen din klädstil! ärligt asså. så att tipsa mer om kläder och sånt kan kanske va en grej ;)



puss på dig! <3

2009-01-06 @ 19:18:57
Postat av: Linn

Inte sluta Hanna! Okej med paus, men sluta inte :P Skriv när du känner för det bara om det tar emot :)



Fortsätt skriv om dina kläder och massa sånt, härligt o se din stil :) Drömmar och tankar är alltid spännande att läsa med :)



Kramis

2009-01-06 @ 23:28:05
Postat av: Stella

Hannah, du booggar skit bra, det vet du att jag tycker. Och att sluta blogga kommer inte funka, du är för bra. Håller med Linn , fortsätt skriva om dina kläder för det är skit kul att läsa om! Och fler bilder på ditt vackra ansikte! Insperationen kommer, det är ag säker på.



Puss & Kram

2009-01-07 @ 17:39:42
URL: http://stellabella.blogg.se/
Postat av: A

Du vet vad som är bäst för dig. Men jag tror du vinner på att kanske ha en paus, för att under den tiden samla på dig massa ideer, och sedan börja igen och skriva mycket inlägg. Det brukar du göra iofs. Men du förstår. Skriv om mode och din outfit:D



<3

2009-01-07 @ 22:22:55
Postat av: j.

har suttit l'nge och undrat varför du ska blogga.

Liksom därför? vad ska jag annars läsa?

jag är inne på din blogg varje dag och hoppas att du ska ha uppd dig. Men nej. Så nu ska du börja igen.

För jag tror jag har blivit beroende av dig :o :))<3

2009-01-17 @ 23:29:16
URL: http://typjjessica.blogg.se/
Postat av: Per tipsar om en säker bostad för din katt

Gillar fotona i din blogg. Yesssir.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0