Godmorgon!

Godmorgon!
Jag vaknade för en liten stund sen. Eftersom att jag och Lisa hade uppesittarkväll över msn igår, så blev det rätt sent igår också.
Idag vet jag inte riktigt vad som händer. Kanske en sväng till Espresso House skulle kunna muntra upp denna allmänt trista dag? För det är vad det är. En trist dag. Väntar bara på att det ska bli i morgon,då ulle kommer hit. Fatta jag har saknat den tjejen! Senast vi sågs var i somras!
Och ändå bor hon bara i Laholm, inte alls långt härifrån.
Men snart Ulle, snart kommer nya albumet ut. DÅ JÄVLAR!

Jaja, får se om det blir någon fika eller något idag.
Ha en bra dag, alla.
Puss!

Kommentarer
Postat av: ulle

yey, snart ses vi! :D<3

2009-01-02 @ 19:40:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0