Snaaart lördag

Nu närmar det sig lördag. Vilket är samma sak som snart kommer Ulle. Det ska bli så jävla roligt. Saknar henne som fan. Vilket jag redan nämnt men det tål att upprepas ;)

Idag har jag varit en vända på stan. Försökte hitta en födelsedagspresent till Alexandra men hittade ingen bra. Det måste vara höjden av inkompetens, jag har känt henne i 14 år nu men kan inte hitta en bra present.
Men jag har ju till torsdag på mig så det är rätt lungt ändå. Ulle kanske kan hjälpa mig i morgon.

Jag är väldigt trött just nu känner jag, funderar på att gå och lägga mig snart. Hm, lovets tidigaste kväll ?
I julklapp fick jag en prenumeration på tidningen Frida, och känner väldigt starkt för att lägga mig och läsa första numret som jag fick idag.

Ni får ha en bra kväll, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0