Tråk tråk

Sitter i mitt rum och tråkar som fan. Inte blir det bättre av att vädret är supertrist det också. Innan så föll det några snöflingor vilket genast gjorde mig på bättre humör, men sen såg jag att det endå bara blev vattenpölar av det på marken.
Så jävla typiskt. Finns det något tråkigare än snöblandat regn?
Ja, det skulle ju i så fall vara snöslask men då har det ju i alla fall varit snö en gång.
Nu skenade mina tankar iväg kände jag. Vad jag skulle berätta om var denna trista dag.
Men den kommer inte vara trist så länge till, för snart kommer Ulle ;)

Vet inte riktigt hur mycket jag kommer blogga medan hon är här. Jag vill helst ta vara på tiden med henne eftersom vi nästan aldrig träffas. Men något inlägg ska jag nog lyckas slänga in ;p


Så här ser jag ut idag. Lite sådär nyvaken blick men ändå ;p

Nu ska jag snart hämta Ulle vid tåget, puss!


Kommentarer
Postat av: A.H

jaja det var ju roligt :D hehe

2009-01-04 @ 16:32:11
Postat av: Julia

sv; Tack <3 :)

2009-01-07 @ 16:21:12
URL: http://juliasjoland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0